Kdo jsem?

Říkam o sobě, že jsem specialista na pronájmy bytů.

Pronájem je daleko složitější služba pro klienta, než samotný prodej nemovitostí, kde makléř čeká až zájemce z prohlídky zavolá a sdělí mu – beru to.

 

To jestli jsem či nejsem specialista „nejen na pronájmy“ si ověříte pokud se na mě obrátíte, a nezávazně se potkáme u kávy a pohovoříme jaké mám zkušenosti a jaké jsou moje postupy při pronájmu/prodeji.

 

Pronájmy bohužel často dělají hlavně začínající realitní makléři, kteří v realitách začínají a jejich hlavním cílem může být – rychle pronajmout, jelikož potřebují rychlou odměnu, a to Vám rozhodně nezajistí kvalitně obsazený byt.

 

Pro kvalitně obsazování bytů mě asi předurčila má předchozí práce SPOJENÁ S VYMÁHÁNÍM DLUHŮ:

 

Pracovní zkušenosti

  • 2013 – současnost – REALITNÍ MAKLÉŘ

  • 2006 - 2013 – 7 let práce spojená s vymáháním pohledávek na těchto pozicích

  • 2007 -  5/2013 Profidebt s.r.o.

  • 2007 - 2011    OSVČ vymáhání pohledávek pro spol. Profidebt a spol. Proficredit

  • 2006 - 2007    Profireal a.s.

  • 1995 - 2006    Stamag-Ireks spol. s.r.o.

Profidebt s.r.o

  • 2007 – 2009 manažer  call centra a support centra

  • 2009 – 2011 manažer pro mandátní správu pohledávek

    • 2011 – 2013 manažer těchto oddělení:
      call centra                              _______20 operátorů
      support centra                       _______7 operátorů
      SKIP tracing                           _______4 operátoři
      marketingové call centrum   ______3 operátoři

      Celkově jsem vedl 36 zaměstnanců včetně team leadera a asistentky

       

  • 2011 – 05/2013

    manažer call centra a support centra, SKIP tracing -dohledávání kontaktů, marketingové call centrum

     

    • Vývoj nových oddělení

    • Řízení všech spravovaných oddělení

    • Dohled nad plněním plánů jednotlivých oddělení

    • Pravidelné porady se zaměstnanci na oddělení

    • Zavádění opatření pro zvýšení efektivit procesů vedoucích k plnění plánů

    • Tvorba motivačních a provizních systému pro OP

    • Zavádění nových trendů

    • Vytváření Sw zadání

    • Vytváření metodik při vzniku nových oddělení

    • Vytváření systémů pro kontrolu správné činnosti oddělení / zaměstnance

    • Realizace opatření pro zlepšování nových oddělení

    • Nábory zaměstnanců

    • Kontroling zaměstnanců

    • Kontroling v dodržování postupů

    • Vyhodnocování statistických ukazatelů

    • Pravidelné porady se zaměstnanci na oddělení

*  Z důvodu rozsáhlých pracovní činností spojených s manažerskou a provozní  činností pří budování a řízení 4 oddělení uvádím jen hlavní pracovní činnosti.
 

  • 2009 – 2011 manažer pro mandátní správu pohledávek
     

    • Rozjetí mandátní správy

    • Realizace vymáhání pohledávek na mandátní správu pro bankovní i nebankovní sektor

    • Realizace projektu pro zjištění vlastní kontroly kvality vymáhání pohledávek společností Profidebt. Zapojení konkurenčních IA při vymáhání odkoupených pohledávek spol. Profidebt

    • Přípravy nabídek pro mandanty vč. presentace na výběrových řízeních

    • Tvorba analýz

    • Kontrolní činnost při práci s pohledávkou v jednotlivých fázích
      (nastavování optimalizace procesů vůči efektivitě inkasa, kontrola práce operátorů a inkasních pracovníků v terénu)

    • Zavádění nových procesů při práci s pohledávkou

    • Zavádění kontrolních činností

    • Reporting mandantům

       

  • 2007 – 2009 manažer  call centra a support centra
     

    • Kompletní vybudování call centra

    • Realizace informačního systému pro vymáhání pohledávek z call centra

    • Zvýšení podílu inkasa o 50%

    • Supervize hovorů, včetně následného doškolení a zpětné vazby

    • Zavedení team leaderů pro supervize hovorů

    • Kontrola výkonnosti call centra a operátorů

    • Dohled při budování call centra ve spol. Profidebt Slovenská rebublika

       

OSVČ

  • 2007 –  2011 - vymáhání pohledávek

    • mimosoudní vymáhání pohledávek

    • soudní vymáhání pohledávek

Profireal a.s.

  • 2006 – 2007  manažer  sítě inkasních pracovníků

    • vedení měsíčních porad inkasních pracovníků v jednotlivých regionech

    • dohled nad dodržováním směrnic pro inkasní pracovníky

    • dohled nad výkonností jednotlivých regionů

    • nábor nový inkasních pracovníků

    • přidělování nových pohledávek dle působnosti inkasních pracovníků

    • odběr pohledávek splňující podmínky exekuce

    • výjezdy do terénu k zajištění kontroly práce inkasních pracovníků

    • vlastní vymáhání pohledávek

    • mnoho dalších činností spojených s vedením sítě inkasních pracovníků

    • řízení a zajištění bezproblémového fungování inkasní sítě

    • nábor, školení nových IP a ukončování spolupráce s inkasními pracovníky

    • zajištění součinnosti a předávání potřebných informací inkasním pracovníkům ohledně jim přidělených pohledávek

    • komunikace s klienty, příp. jejich právními zástupci přidělených do inkasní sítě

    • zajištění vyhotovování materiálů pro výkon inkasní činnosti inkasními pracovníky

    • schvalování a uzavírání dohod o uznání dluhu, příp. dohod o narovnání

    • zajištění evidence a archivace veškerých materiálů vzniklých v průběhu inkasního řízení

    • zajištění pravidelného přenesení informací o průběhu inkasního řízení do informačního systému Profireal 

    • příprava provizních podkladů pro inkasní pracovníky (čti vymahače) a zajištění výplaty provizí

    • vytváření motivačních programů pro inkasní pracovníky

    • řešení nestandardních situací

    • a další související činnosti.

Stamag-Ireks spol. s.r.o.

  • 2002-2006 vedoucí provozu

    • správy a vymáhávání pohledávek (včetně zajištění exekuce na majetek dlužníků)

    • mimosoudní vymáhání pohledávek

    • soudní vymáhání pohledávek

    • zajištění exekuce

    • zveřejňování pohledávek na elektronických burzách s pohledávkami

    • odkup pohledávek

    • veškeré písemné, telefonické upomínky, výzvy k úhradě, urgence atd.,
      - veškerá osobní jednání s dlužníky včetně legislativních úkonů, jako např. uznání závazku, splátkový kalendář atd.,
      - kontinuální dohled nad platební morálkou,
      - prověřování bonity, postavení na trhu - nejen současných, ale především nových obchodních partnerů,

    • spolupráce s renomovanými advokátními kancelářemi z Pardubic i Prahy

    • administrativní práce (firemní smlouvy, prodejně orientované smlouvy)

    • vedení pracovního týmu (3 lidí)

    • organizace týdenních prac. plánů

    • porady s pracovním týmem

    • zefektivňování chodu firmy

    • vyhodnocování prodeje - analýzy

    • kontrola dodavatelských faktur dle obchodních smluv a podmínek

    • denní komunikace s odběrateli a dodavateli (zboží, dodávky, fakturace, vymáhání pohledávek, .….)

    • koordinace dodávek zboží – komunikace s logistickým oddělením

    • kontrola vedení skladu a oběhu zboží

    • správa databáze zákazníků

    • plánování reklamních akcí

    • vyřizování požadavků zákazníků

    • řešení reklamací a procesů dodávek zboží

    • spolupráce s grafiky na vzhledu a image propagačních materiálů

    • marketing – zajišťování vzorků a fotodokumentace, katalogů ceníků pro obchodní partnery

    •  dohled nad franchisingovými partnery
       

  • 2000-2002 obchodní zástupce pro celou ČR
     

    • shánění firemních zákazníků

    • školení personálu

    • jednání se zákazníky(řešení požadavků)

    • zajišťování prezentačních dnů, veletrhů a výstav
       

  • 1998-2000 zřízení a vedení detašované pobočky pro zastupování ve východočeském, jihomoravském a severomoravském kraji
     

    • technická kontrola a údržba strojů v provozu a na skladě

    • shánění potenciálních klientů
       

  • 1995-1997 technik zmrzlinových strojů
     

    • zajištění a provádění veškerých servisních služeb a oprav

    • technická kontrola a údržba strojů v provozu a na skladě

    • dodávky zboží a hygienická služba

    • instalace a ukončení provozu technologie Lunamil

 

 

Tak, a to je asi tak o mě.
Teď už mi jen zavolat 602 702 702

Není lepší trávit Váš volný čas jinak než prací, kterou Vám zajistím?
Zavolejte mi a popovídáme si, co pro Vás mohu udělat.

Martin Socha 602 702 702

 

Přihlášení k newsletteru

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Sociální Icon
  • Instagram

©2021 S Makléřem - Martin Socha.